mandag 9. mai 2011

På tampen av dagen...


- slenger jeg ut disse bildene :D
Er nettop kommet hjem fra en herlig resturant, har vært ute å spist med min kjære, vi har hatt jubileum i dag <3

lørdag 7. mai 2011

Litt sånn uten noe mening... egentlig :)

Ja, i dag har jeg vært på jobb, kom hjem til nyvasket hus, middag på bordet, ny markise ute (som det kommer bilder av en annen dag) og fornøyde unger og fornøyd mann :))
Alt jeg har gjort i dag er å dille å dalle og kose meg super masse -  helt uten mål og mening, bare frem å tilbake og opp å ned med ting tang, tilogmed en rask tur på loftet :D






Serviset lå på loftet i huset min mann hadde før det vi har sammen, Jeg syns det er aldeles nydelig :D

Håper alle har hatt en nydelig dag i solen!!

Klem fra Cecilie

torsdag 5. mai 2011

Hverdags luksus :))

Så heldig er jeg, som er mamma til to skjønne jenter, de er det vakreste som finnes.
Jeg er selfølgelig ikke innhabil i den saken ;)

Uansett, i dag kom Mariel inn til meg med en bloms, å fortalte så fint at hun hadde plukket den til meg.
Den er plukket uten stilk å greier, men desto enda koseligere var den å få.
Jeg ble veldig glad.
Se så fin, åsså så fin tanke bak *smelter hjerte mitt*

Måtte bare ta et bilde av ovn plassen imens jeg var igang, er så koselig når lysene står og brenner der :)

Har dere hatt en fin dag?

tirsdag 3. mai 2011

Over skyene er himmelen alltid blå...

I dag er det regn tungt ute, sommeren som har tittet frem de siste dagene virker fjern nå, men de har lovet at den skal komme snart tilbake hører jeg rykter om , så da er det bare å være glad for noen dråper til hagen :))
Straks kommer mannen hjem fra jobb, gleder meg, laksen er i ovnen og litt lys tent rundtomkring, bare oss to til middag i dag, ingen barn hjemme, det må utnyttes :)

Ha en deilig regn Tirsdag, gjør ikke noe med litt regn, bare solen snart kommer igjen :))

Klem fra Cecilie

søndag 1. mai 2011

Prosjekt Thuja hekk :)

Her er huset vårt, og som du ser har vi en hel del Thuja busker.
Problemet er at de er blitt ganske tynne i rekkene, og nå er prosjektet med å få de til å trives igang!!
Jeg har gjødslet de og vannet flere dager på rad, jeg innser at det blir mye vanning fremmover, men alt for at de skal bli "bra" igjen :)
De skjermer utrolig godt for innsyn til oss når vi er oppå terrassen.

Noen supergode Thuja tips der ute?

Klem fra Cecilie

lørdag 30. april 2011

" I Do... "

I Oktober skal jeg gifte meg, med verdens aller beste :))
Jeg gleder meg veldig, mest til å få mannen, deretter til en flott dag med familie og venner for å feire vår kjærlighet !!
Gleder meg veldig til å begynne å dekke og pynte til der vi skal ha festen, det er et nydelig gammelt sjøhus.
Jeg er veldig fornøyd med lokalet vi har valgt.

Litt innspirasjons bilder til bord dekkingen :



Bryllupsfargene skal gå i lilla, sølv og hvit :)


Finn styrke i det å være to,del sorger og gleder,håp og tro!Og i årene som kommermå kjærligheten bare fortsette å vokse og gro!

Nattevakt...


Ja, i natt skal jeg på nattevakt, og burde sove nå... sove masse, men det er tydeligvis ikke så lett å få til.
Helt tomt i huset, helt stille, men sove... nei da , hehe :)
Endte opp med litt dill og litt dall....





Nå er øynene litt tungerer, og jeg er fornøyd med dagens dilling og dalling, får blunde øye litt nå, så det blir go gang på jobb i natt :)

    Klem fra Cecilie