søndag 24. april 2011

Sol og påske fri :)

Har jo så mye dill og dall inne i huset å blogge om, men nå frister det mest å gjøre ting ute.
Har plantet litt og det syns jeg er helt fantastisk, jeg kjenner faktisk at jeg blir glad og nyter å holde på med blomstene.
Herlig når det spirer igjen og fargene titter frem etter en iskald og lang vinter.
Må nok bli mer blomster rundtom kring her, men for nå er det dette, så har jeg mer "prosjekter" å glede meg til :)


Digger rått disse jern grytene som mannen hadde med seg :)

Denne utrolig søte saken fant jeg på Coop, til 149 kr, ikke avskrekkende det :)


 Jeg har prøvd meg litt på Bjørke bindinger, og her er resultatene på det.
Jeg har lyst å lage mer i denne stilen, syns det er kult, å selvom det ikke er perfekte ting nå, så gjør øvelse mester har jeg hørt :)



Vanskelig å få tatt bilde av denne, men den henger fra topp til bunn på en søyle ved inngangen vår :)


Har dere begynt å plante?
Fortsatt god påske til alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommenter gjerne ;)